reklama

Už nechcem otáľať

Keby nebolo vynikajúcej poviedky jednej mojej kolegyne, možno by nasledujúce riadky nikdy nevznikli (svet by síce neutrpel nejakú ujmu, ale som rád, keď je všetko povedané). Keď som ju čítal, tiekli mi z očí slzy, pretože som si uvedomil, že to, čo máme dnes, už zajtra mať nemusíme. Nikdy nevieme dňa ani hodiny – možno ma vytočí klient a dostanem infarkt, po práci vyjdem na ulicu a zrazí ma auto, alebo ma zrazí električka ako Gaudího, keď sa kochal svojou katedrálou Sagrada Família. A možno sa zajtra jednoducho nezobudím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tieto riadky patria najmä TEBE, ale tiež tým, ktorí si svoje vyznanie nechávajú pre seba a uvedomia sa až vtedy, keď je už neskoro.
Chcem dať najavo, čo k Tebe cítim, kým sa dá, pretože už pred minútou bolo neskoro.

Pamätám sa na naše prvé stretnutie – blúdili sme mestom, lebo sme nevedeli, kam ísť. Chodili sme hore-dolu, až sme sa napokon dostali na Hrad. Prechádzali sme sa popri hradbách a z Tvojej strany sa neustále rynul prúd slov. Nie som zvyknutý, aby niekto kecal viac než ja a tak, aby som Ťa umlčal, prisal som sa Ti na ústa. Po pár sekundách nastalo ticho a naše pery splynuli. Tento ťah občas využívam aj teraz a veľmi rád :)

Každý deň, ktorý s Tebou strávim, je pre mňa fantastickou premiérou, rozjasnením fádneho dňa. Nedá sa opísať ten pocit, keď vyčerpaní ležíme v posteli vedľa seba. Každučký Tvoj dotyk ma napĺňa neuveriteľnou dávkou energie. Je to zvláštne, ale oveľa dlhší spánok bez Teba mi nedá toľko síl, ako noc, ktorú strávim s Tebou v milostnom splynutí.

Nádherný je pocit, keď sa niekedy v noci zobudím a dotýkaš sa ma, keď Ťa pobozkám a ty ten bozk opätuješ a pritisneš sa ku mne. Vždy ráno, kým sa varí voda na čaj či bielu kávu, sledujem Ťa, ako ležíš a som šťastný, nesmierne šťastný.
Nech to takto ostane čo najdlhšie!

Merci beaucoup, mon petit lievre, mon chaton, mon amour!

Miroslav Blažek

Miroslav Blažek

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojou prácou je posielať ľudí do teplých krajín - ja to s radosťou robím a oni mi za to platia :) Zoznam autorových rubrík:  Sťažnosti a horekovaniaNáročné recepty pre amatérovNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu